Uslovi poslovanja
- Opšte
Opšti uslovi su sastavljeni u skladu sa propisima o zaštiti kupaca, na osnovu preporuka Privredne komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za onlajn i elektronsko poslovanje. Veb stranica Adriabager.com upravlja Biterra d.o.o., (u daljem tekstu: “Merchant”).
Ovi opšti uslovi i odredbe definišu funkcionisanje sajta, prava i dužnosti posetilaca, korisnika i kupca i poslovne odnose između prodavca i korisnika kao kupca robe iz ponude veb stranice.
- Dostupnost informacija
Prodavac se obavezuje da uvek bude dostupno korisniku:
- informacije o identitetu prodavca (naročito preduzeća i njegovog sedišta i registarskog broja gde je kompanija registrovana);
- kontaktne informacije koje omogućavaju kupcu da brzo i efikasno komunicira sa Merchant-om (e-mail adresa, telefon, itd.);
- informacije o osnovnim karakteristikama robe ili usluga iz ponude;
- način i uslove isporuke robe ili obavljanje usluga, posebno mesto i rok isporuke;
- informacije o načinu plaćanja;
- informacije o procesu žalbe kupaca.
- Ponuda proizvoda, rok nabavke i preuzimanje
Rok isporuke robe je naveden na ponudi / obračunu. Kupac može lično da preuzme naručenu robu u skladištu kompanije (lokacija), u sedištu kompanije ili preko usluge isporuke na adresi kupca.
- Načini plaćanja
Prodavac obezbeđuje sledeće načine plaćanja za kupovinu robe:
- uz prethodni transfer kupoprodajne cene na transakcijski račun prodavca (100% avansa).
Ako kupac kasni sa plaćanjem, prodavac ima pravo da naplati zateznu kamatu.
Kupac se obavezuje, u slučaju kašnjenja u plaćanju, da nadoknadi opomene i povrate nastale u skladu sa odgovarajućim pravnim sredstvima koji čine odgovarajući odnos sa nadoknađenim iznosom.
- Cene
Cene na veb stranici su navedene u evrima i ne uključuju PDV, osim ako je eksplicitno drugačije navedeno. Sve cene u online prodavnici ne uključuju troškove isporuke (pogledajte tačke 3 i 10).
Sve cene važe u trenutku kada je ugovor zaključen i nemaju unapred utvrđenu validnost, tako da važe do njihove promene.
- Postupak kupovine
Kupac stupa u kontakt sa prodavcem putem e-maila, telefona, faksa ili drugih metoda komunikacije objavljenih na naslovnoj strani Veb lokacije Merchant-a. Prodavac priprema ponudu i obaveštava kupca o ceni, roku isporuke i načinu isporuke. Po prihvatanju ponude, prodavac priprema robu, dostavlja naručenu robu u dogovorenom roku i obaveštava kupca.
7. Rezervacija robe
Roba je u nasem vlasnistvu sve dok ne bude u potpunosti plaćena.
- Kupoprodajni ugovor
Prodavac izdaje fakturu kupcu u pismenoj formi, sa razdvojenim troškovima i objašnjenjem prava na povlačenje iz kupovine.
Kupoprodajni ugovor između prodavca i korisnika (kupca) zaključuje se u trenutku kada prodavac odobri nalog. Od ovog trenutka, sve cene i ostali uslovi kupovine su fiksni i primenjuju se i za prodavca i za kupca.
- Pravo na povlačenje porudžbine, vraćanje proizvoda
Korisnik (kupac) ima pravo da, u roku od 14 dana od dana naplate naručene robe od prodavca kontakt email adresa info@adriabager.rs da se povuče iz ugovora o kupovini, pri čemu nije potrebno da daju razlog za takvu odluku. Jedini trošak ostavke kupoprodajnog ugovora na teret korisnika (kupca) su troškovi vraćanja robe prodavcu.
Kupljeno mora da se vrati na malo u roku od 30 dana od dana obaveštenja o povlačenju iz ugovora o kupoprodaji. Kupljeno mora da se vrati na malo u neoštećenom, originalnom pakovanju i u istom iznosu, osim robe koja je uništena, oštećena, izgubljena, ili je njena količina smanjena, bez krivice korisnika (kupca). Ako je paket naručene robe, koji će korisnik (kupac) primiti , fizički oštećen, ako nema sadržaja, ili pokazuje znake otvaranja, korisnik (kupac) će da pokrene postupak, žalbu (vidi tačku 15). Vraćanje robe se ne odnosi na softver, audio i video medije ili ako je korisnik (kupac) otvorio sigurnosni pečat.
Prodavac će kupcu koji je vratio robu, što je pre moguće ili najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o povlačenju vratiti uplaćeni iznos.
- Garancija
Roba ima garanciju, ako je tako navedeno na fakturi ili na garantnom listu. Garantni rok je naznačen na garantnoj karti ili na fakturi.
Kupac može zatražiti garanciju kod prodavca ili direktno od proizvođača robe ili ovlašćene usluge. Kupac može da traži garanciju sa garancijskim sertifikatom. Proizvođač ili njegova ovlašćena služba dužna je da popravku garancije izvrši u roku od 45 dana od dana prijema robe za popravku, inače se roba zameni drugom ekvivalentnom robom u besprekornom stanju.
- Dostava
Na zahtev kupca, roba će biti dostavljena na željenu adresu. Uslugu dostave vrši distributer ili jedna od dostavnih službi:
– Pošta Slovenije
– GLS
– TNT
– INTEREUROPA
Ako kupac ne preuzme robu, kao što je dogovoreno (kasnije preuzimanje), kao i nakon togau roku od 14 dana koji je naveden u obaveštenju, prodavac ima pravo da skladišti robu na trošak kupca, zakoji će naplatiti skladištenje od 0,1% do 10% od iznosa fakture za svaki dan.Uvoznik ima pravo da se povuče iz ugovora nakon isteka post-roka u obaveštenju inadoknade štete.
- Politika privatnosti
Deo ovih opštih uslova poslovanja takođe je i politika privatnosti, koja je dostupna na veb lokaciji.
- Odgovornost
Prodavac će uložiti maksimalne napore da osigura ažurnost i tačnost podataka objavljenih na sajtu, ali promena podataka se može brzo desiti toliko da prodavac blagovremeno ne ispravi informacije. U tom slučaju, prodavac će obavestiti o promeni.
Iako prodavac pokušava da obezbedi precizne fotografije robe koja se prodaje u onlajn prodavnici, sve fotografije treba da budu simbolične. Fotografije ne pružaju funkcije robe.
Prodavac od momenta isporučene pošiljke nije odgovoran za slučajeve kada je u pitanju fizičko oštećenje, uništenje ili gubitak pošiljke, niti da postoji nedostatak sadržaja u pošiljci ili ako pošiljka pokazuje znake otvaranja. U ovim slučajevima, korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak za žalbu u pošti Srbije.
- Žalbe, sporovi i primena zakona
Prodavac poštuje važeće odredbe o zaštiti kupaca. Prodavac ima efikasan sistem postupanja sa žalbama i ima određenu osobu koja u slučaju problema može kontaktirati korisnika (kupca) putem telefona ili putem e-maila. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti telefonu na pomoć. Broj: 063447761. Žalbu može poslati korisnik (kupac) na e-mail adresu info@adriabager.rs. Postupak obrade žalbi je poverljiv.
Prodavac u roku od pet radnih dana, potvrđuje da je primio žalbu i poruke od kupca. Prodavac će se zalagati za najbolje rešenje bilo kog spora uz obostranu saglasnost. Ukoliko sporazumno rešenje ne postigne, sve sporove između prodavca I kupaca mesna nadležnost nadležnog suda u Beogradu će rešiti.
U svim odnosima, kao i prava i obaveze koje nisu obuhvaćene ovim Opštim uslovima primenjuju odredbe Zakona o obligacionim odnosima, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o informisanju, zaštite ličnih i Zakona o zaštiti potrošača.
- Promene u opštim uslovima poslovanja
Prodavac u slučaju promene u pravilima koja regulišu rad online prodavnice, zaštite podataka i drugim oblastima koje se odnose na poslovanje, u slučaju promene u svojim komercijalnim promena politike ili dopune ovih opštih uslova, informiše kupce na odgovarajući način, što je posebno važno za informacije putem www.adriabager.rs. Odgovarajuće izmene i / ili dopune Opštih uslova stupaju na snagu i koriste se do isteka roka od osam dana od dana objavljivanja promena.
Opšti uslovi su prihvaćeni od strane direktora Prodavca, u Ajdovščini, 12. februara.