Blog
Svakodnevno održavanje mašina
09/02/2021
klemen
Komentarji so onemogočeni.
U daljem tekstu o pravilnom održavanju delova podvozja guseničara
Ako je zatezanje prekomerno, opružno zatezanje vođice deluje na osigurač gusenice i osigurač navlake. Za unutrašnji krug igle i unutrašnji krug čaure igle, uvek je izložen velikom pritisku ekstruzije. Tokom rada, klin i čaura podložni su preranom habanju. Istovremeno, sila opruge zatezne opruge vođice takođe deluje na vodeću osovinu i čauru osovine, što rezultira velikim naponom kontaktnih površina, što čini čauru vodeće osovine lakom brušenju u polukrug, a vučnu smolu lakom za povlačenje koji motor prenosi na točak i kolosek koji se kreće.
Ako je napetost staze previše lagana, staza je olabavljena sa vođice i valjka, staza gubi pravilno poravnanje, zbog čega traka za trčanje oscilira, treperi i udara, uzrokujući deformitete na ležaju vođice i valjka.
Podmazivanje zatezanja koloseka vrši se dodavanjem masti u mlaznicu za ubrizgavanje ulja u kućište cilindra ili ispuštanjem masti iz mlaznice za ispuštanje ulja, što se odnosi na standardno čišćenje svakog modela. Kada se ploča spoja koloseka proširi do tačke na kojoj je potrebno ukloniti grupu spojeva koloseka, površina mešanja pogonske površine pogonskog alata i klinova takođe će patiti zbog deformiteta i habanja. U ovom trenutku se izvodi odgovarajuća obrada pre pogoršanja stanja, kao što je okretanje osovinice i čaure, zamena prekomerno istrošene igle i čaure, zamena sklopa gaznog dela itd.
Položaj u praznom hodu treba centrirati.
Neusklađenost vođice ima ozbiljan uticaj na ostale delove mehanizma za kretanje, pa je postavljanje razmaka između ploče vođice, vođice i okvira staze (ispravljanje neusklađenosti) ključna tačka za produženje životnog iskustva putnog mehanizma. Prilikom podešavanja koristite popravku između zaptivne ploče i ležaja. Ako je zazor velik, uklonite zaptivku; ako je zazor mali, dodajte zaptivač. Standardni razmak je 0,5-1,0 mm, a najveći dozvoljeni prostor je 3,0 mm.
Okrenite iglu i gredu u pravom trenutku.
Tokom procesa nošenja šina i šinskih osigurača, kolosek se postepeno izdužuje, što rezultira lošim zahvatom između pogonskog točka i čaure osigurača, što rezultira oštećenjem čaure igle i deformitetnim habanjem površine zuba pogonskog alata, što rezultira lovom, borba, udaranje i znatno skratiti vek mehanizma za hodanje. Kada se visina nagiba ne može povratiti podešavanjem zatezanja, klin i gusenicu treba okrenuti da bi se dobio pravilan nagib. Postoje dva načina da se utvrdi vreme okretanja šinske šine i klinaste igle na mestu; jedan je da se proveri vreme kada je staza duža za 3 mm; druga je provera vremena kada se nosi spoljni prečnik čahure igle 3 mm.
Pravovremeno pritezanje šrafova
Kada je šraf pokretnog mehanizma olabavljen, lako ga je slomiti ili izgubiti, uzrokujući niz kvarova. Za rutinsko održavanje proveravaju se sledeći šrafovi: za pričvršćivanje potpornog točka i potpornog točka, šraf pogonskog zupčanika, nosača šina, šraf za pričvršćivanje sigurnosnih nosača točka i dijagonalni šraf za montiranje glave narukvice. Moment pritezanja glavnih šrafova zavisi od uputstva svakog modela posebno.
Pravovremeno podmazivanje
Podmazivanje voznog mehanizma je veoma važno. Mnogi valjkasti ležajevi su „izgoreli“, što dovodi do povrata curenja ulja i nije pronađeno blagovremeno. Generalno postoji 5 mogućih curenja ulja: curenje ulja sa spoljne strane potpornog prstena u osovinu zbog lošeg ili oštećenog O-prstena između potpornog prstena i osovine; curenje ulja sa spoljne strane prstena u noseći točak (besprekorno, vodeći točak, pogonski točak) usled anemičnog kontakta plutajućeg zaptivnog prstena ili kvara O-prstena; zbog lošeg O-prstena između potpornog točka (potporni točak, vođica, vozni točak) i čaure, ulje curi između čaure i valjka; zbog oštećenog čepa za punjenje ulja ili oštećenja rupe na sedištu zatvorene čepom kofera, dolazi do curenja ulja na čepu za punjenje ulja; zbog lošeg O-prstena dolazi do curenja ulja između poklopca i cilindra. Zbog toga bi gornje delove trebalo pregledati u sa vremena na vreme i dodavati ih i redovno zamenjivati u skladu sa ciklusom podmazivanja svakog dela.
catkubotabiterrarsspiceyanmarcatepillarnavoznicegumicegumenegusenicevibro plocepogonski reduktoradriabageraluminijumske ramperolneagregatihidraulicni cekicšpicevi za hidraulične čekićesvrdlo sa hidromotoromliebherrprenosivi agregatiutovarne rampedelovi šasijeplanirne kašiketakeuchitestere za betondelovi podvozjapogonski zupčanikbrza spojkagumenepapučetestere za asfaltmulcerivodeći točakdonje rolneiskopne kašikeulja i mazivaadriabager rsfilteri za gradjevinske masinezubizakasikekasika za mesanje betonavolvoulja hexsolrezervnidelovizagradjevinskemasinepogonskireduktorijcbdelovi lancapapucezafiniseremobilnirezervoari