Blog
Svakodnevno održavanje buldožera
Držite stazu pod odgovarajućim naponom
Ako je zatezanje prekomerno, opružno zatezanje vođice deluje na zatezni kolut i osigurač navlake. Za unutrašnji krug igle i unutrašnji krug čaure igle uvek je izložen velikom pritisku ekstruzije. Tokom rada, osigurač i čaura za osigurač su podložni prevremenom habanju. Istovremeno, sila opruge zateznog točka vođice takođe deluje na vodeću osovinu i čauru osovine, što rezultira velikim naponom kontaktnih površina, što čini čauru vodeće osovine lakom brušenjem u polukrug, a vučnu smolu lakom da povuče.koji motor prenosi na točkić i kolosek koji se kreće.
Ako je napetost staze suviše lagana, staza se lako udiše sa vođice i valjka i staza gubi pravilno poravnanje, što dovodi do oscilacije, treperenja i udara trake, što dovodi do abnormalnog naležanja vođice i valjka.
Podešavanje zatezanja koloseka vrši se dodavanjem masti u mlaznicu za ubrizgavanje ulja u napon cilindra ili ispuštanjem masti iz mlaznice za ispuštanje ulja, što se odnosi na standardno čišćenje svakog modela. Kada se ploča spoja koloseka proširi do tačke na kojoj je potrebno ukloniti grupu spojeva koloseka, površina mešanja površine zuba pogonskog alata i osigurača takođe će patiti zbog abnormalnog habanja. U ovom trenutku se izvodi odgovarajuća obrada pre pogoršanja stanja mešanja, kao što je okretanje osovinice i čaure, zamena prekomerno istrošene igle i čahure igle, zamena sklopa gusenice itd.
Ležaj u leru treba centrirati
Neusklađenost vođice ima ozbiljan uticaj na druge delove mehanizma za vožnju, pa je postavljanje razmaka između ploče vođice vođice i okvira staze (ispravljanje neusklađenosti) ključna tačka za produženje životnog iskustva putnika mehanizam. Prilikom podešavanja koristite popravak između zaptivne ploče i ležaja. Ako je zazor veliki, uklonite zaptivku; ako je zazor mali, dodajte zaptivač. Standardni razmak je 0,5-1,0 mm, a najveći dozvoljeni prostor je 3,0 mm.
Okrenite iglu i štipaljku u pravom trenutku
U procesu nošenja osigurača i osigurača gusenice, gusenica se postepeno izdužuje, što rezultira lošim zahvatom između pogonskog točka i čahure zatiča, što rezultira oštećenjem čahure igle i abnormalnim habanjem površine zuba alata za trčanje, što rezultira lovom, borbe, udaranja i znatno skratili vek mehanizma za hodanje. Kada se nagib ne može obnoviti podešavanjem zatezanja, klin i gusenicu treba okrenuti da bi se dobio pravilan nagib. Postoje dva načina da se utvrdi vreme okretanja šinske šine i klinaste igle na mestu; jedan je provera vremena kada je staza duža za 3 mm; druga je provera vremena kada se nosi spoljni prečnik čaure igle 3 mm.
Pravovremeno zategnite vijke i navrtke
Kada je vijak putujućeg mehanizma lagan, lako ga je slomiti ili izgubiti, uzrokujući niz kvarova. Za rutinsko održavanje proveravaju se sledeći vijci: vijci za pričvršćivanje potpornog točka i potpornog točka, vijci pogonskog zupčanika, vijci nosača šina, pričvrsni vijci nosača sigurnosne osovine i dijagonalni vijci za pričvršćivanje glave narukvice. Moment pritezanja glavnih vijaka odnosi se na uputstva svakog modela.
Pravovremeno podmazivanje
Podmazivanje mehanizma za vožnju je veoma važno. Mnogi valjkasti ležajevi su „izgoreli“, što dovodi do povrata curenja ulja i nije pronađeno blagovremeno. Generalno postoji pet mogućih curenja ulja: curenje ulja sa spoljne strane potpornog prstena u osovinu zbog lošeg ili oštećenog O-prstena između potpornog prstena i osovine; curenje ulja sa spoljne strane prstena u noseći točak (besprekorno, vođica, pogonski točak) usled anemičnog kontakta plutajućeg zaptivnog prstena ili kvara O-prstena; Zbog lošeg O-prstena između potpornog točka (potporni točak, vođica, vozni točak) i čaure, ulje curi između čaure i valjka; zbog puhanog čepa za punjenje ulja ili oštećenja rupe na sedištu zatvorene čepom kofera, dolazi do curenja ulja na čepu za punjenje ulja; zbog lošeg O-prstena dolazi do curenja ulja između poklopca i cilindra. Zbog toga bi gornje delove trebalo pregledati u uobičajeno vreme i dodavati ih i redovno zamenjivati u skladu sa ciklusom podmazivanja svakog dela.
Proverite da li postoje pukotine
Pukotine mehanizma za vožnju se blagovremeno proveravaju, a popravka i ojačavanje zavarivanja vrši se na vreme.