Blog
Šta učiniti kada primite oštećenu robu
01/07/2020
klemen
Komentarji so onemogočeni.
Često se roba može oštetiti tokom transporta. U slučaju vidljivih oštećenja odmah nakon isporuke kupac takve robe nije u obavezi da je prihvati.
Pre prihvatanja robe, prvo proverite pošiljku. U slučaju da je pošiljka oštećena, ne prihvatajte robu i uslugu dostave (u našem slučaju Intereuropa GLS, …) i napravite zapisnik. Odbije se isporuka robe u vaš magacin i dostavna služba je vraća u naše skladište, a prethodno nas obavestite o tome. Nakon obaveštenja, u Bittera RS d.o.o. se započinje proces reklamacije i pokušavamo da rešimo problem što je pre moguće.
U slučaju da ste prihvatili pošiljku i primetili oštećenje tek nakon odlaska dostavne službe, molimo Vas da nas odmah obavestite putem telefona ili e-maila. Kada opisujete oštećenje, molimo Vas da nam dostavite fotografije koje dokazuju oštećenje. I u ovom slučaju pripremićemo zapisnik žalbe i utvrditi uzrok štete (transport, dobavljač).
Odmah ćemo vas obavestiti o ishodu procesa reklamacije i osigurati da naručenu robu primite što je pre moguće. Uvek nastojimo da vaše reklamacije rešimo u što kraćem roku.
Naš obrazac za reklamaciju možete pogledati klikom OVDE.
delovizamasinecatrezervnideloviutovarnerampegradjevinskemasinegumenegusenicekobelcokasikezubizakasikekomatsurezervnidelovizagradjevinskemasinetakeuchipapucezafiniseregumenepapučeadriabagerrsadriabagergumenegusenicezagradjevinskemasinemulcherbiterra rsbobcatdodacizaminibageregumenegusenice.comdelovipodvozjavolvo