Blog
Mogući kvarovi kod bagera
Trenutno odstupanje bagera odnosi se na neusklađenost brzine hoda između levog i desnog guseničara kada se bager kreće, što je česta greška u procesu korišćenja bagera. Trenutno odstupanje ozbiljno utiče na efikasnost rada i treba ga blagovremeno ispraviti. Pogledajmo razloge za odstupanje u kretanju.
Napetost na obe strane linije je različita. Ovo je jedan od mnogih razloga za odstupanje od hodanja, koji se može utvrditi videti golim okom. U ovom slučaju, potrebno je prilagoditi napetost gusenice i blagovremeno podmazati rotirajuće delove.
Starenje i oštećenje zaptivnog prstena centralnog rotacionog zgloba. Kako se nečistoće mešaju u hidrauličko ulje, one nečistoće ulaze u kliznu površinu centralnog rotacionog spoja, uzrokujući prekomerno habanje zaptivnog prstena i smanjujući efekat zaptivanja, što rezultira curenjem hidrauličkog ulja i pritiskom hidrauličkog motora na jednoj strani, što rezultira odstupanjem apetita.
Jednokolosečni krug ulja ručne kočnice ne može se istovariti. Budući da je balansni ventil u krugu kočionog ulja blokiran od stranih tela, jezgro ventila se ne može pomerati i protok hidrauličkog ulja je blokiran, pa je hidraulični motor u pogonu u stanju kočenja i ne može se okretati, što rezultira odstupanjem od rada. U ovom slučaju, balansni ventil treba temeljno očistiti i izbegavati strana tela kako bi uravnoteženi ventil održavao normalno uključivanje.
Curenje ulja iz sigurnosnog ventila motora koje curi na jednoj strani koloseka. Propuštanje ulja sigurnosnog ventila dovodi do niskog pritiska u tekućem vodu i nedovoljne rotacione pogonske sile hidrauličnog motora, što rezultira odstupanjem od rada.
Hidraulična pumpa proizvodi premali pritisak. Prekomerno habanje i začepljeni klip hidrauličke pumpe umanjuju curenje hidrauličkog ulja ili kapacitet pumpe, što rezultira niskim pritiskom u celom krugu hidrauličkog ulja, sporom brzinom hidrauličkog motora i odstupanjem u radu.
Pokretni proporcionalni ventil jednog bočnog pauka je oštećen. Funkcija proporcionalnog ventila je da isporučuje odgovarajući pritisak kontrolnog ulja prema veličini kontrolnog hoda, tako da glavni ventil može da generiše različitu količinu kretanja i na kraju kontroliše brzinu radnog uređaja. Ako se blokira unutrašnje oštećenje proporcionalnog ventila, blokira se kretanje jezgra ventila, što direktno utiče na kontrolnu funkciju tela ventila i na kraju utiče na brzinu motora koji radi.
Oštećen je prelivni ventil radnog motora na jednoj strani koloseka. Kao vrsta sigurnosnog uređaja, sigurnosni ventil može ukloniti visoki pritisak u hidrauličnom motoru u trenutku kada na rad utiče spoljna sila, štiteći tako relevantne komponente od oštećenja. Pošto je prelivni ventil u vanbrodskom motoru oštećen, pritisak u krugu ulja opada, što rezultira slabošću motora.
Glavni ventil jedne bočne staze je oštećen i blokirano je kretanje jezgra ventila, što smanjuje izlazni pritisak ulja u telu pumpe, a pritisak nije dovoljan da bi motor normalno radio.