Blog
Istorija razvoja bagera
Istorija razvoja bagera, buldozera i drugih gradjevinskih mašina datira iz vremena ubrzanog razvoja, i značajnih infrastrukturnih poduhvata.
I. Razvoj malih bagera
Pored potrebe za buldožerima velikih i srednjih konjskih snaga u izgradnji autoputeva, izgradnja mreže autoputeva na opštinskom i gradskom nivou i izgradnja projekata za zaštitu voda i zaštitu životne sredine neizbežno će dovesti i veliki broj pojedinačnih graditelja . Na taj način će se neizbežno povećati potražnja za malim buldožerima (manjim od 100 konjskih snaga). Istovremeno, autoputevi i autoputevi izgrađeni u Kini postepeno su ušli u period održavanja. Sa ekonomskim razvojem i poboljšanjem životnog standarda ljudi u istočnim obalnim oblastima, mali buldožeri postepeno će postati sredstvo za zamenu ručnog rada. Ovo je tržište za male buldožere. U poređenju sa Severnom Amerikom, Zapadnom Evropom i Japanom, kinesko tržište malih buldožera ima značajan jaz kako u obimu prodaje, tako i u udelu malih i teških buldožera u ukupnoj prodaji. Industrija buldožera mora iskoristiti ovu priliku da zadovolji potrebe ovog novog tržišta. Prema relevantnim časopisima, tržište malih mašina ušlo je u period rasta, oko 2008-2012. Ušlo je u kasni period rasta i period rane zrelosti, a oko 2020. u zreli period.
Case, Caterpillar, Volvo, Kobelco, Hitachi, Hyundai, Liugong, Liebherr, JCB, Yanmar i mnogi drugi našli su svoje mesto u borbi za gradjevinske radove širom sveta.
Stoga bi relevantne kompanije u industriji buldožera trebalo da se usredsrede na strategiju i nikada ne zanemaruju buduće tržište malih proizvoda. Međutim, razvoj proizvoda male građevinske mehanizacije u zemljama u razvoju, poput Kine, treba precizno odrediti. Za adresiranje tačnosti lokacije potrebno je koristiti različite tehnologije i različite korisničke grupe. Prvo bismo trebali jeftino razvijati proizvode kako bismo zadovoljili potrebe širokog ruralnog tržišta u razvijenim područjima. A vrhunski proizvodi bi trebali više pažnje posvetiti potrebama budućih korisnika.
II. Operacija na području Zapadne visoravni
Poboljšanje i rešavanje ključnih tehnologija za rad na području Zapadne visoravni što je pre moguće Tehnologija punjenja zasnovana na rekuperaciji energije Što se tiče opšteg motora sa prirodnim punjenjem, izlazna snaga će se smanjivati za 8-12% na svakih 1000 m nadmorske visine. Ako nadmorska visina čitave mašine dostigne 4000 m, njena izlazna snaga je samo oko 55% na ravnom području. Zbog toga buldožer koji se koristi u izgradnji područja zapadne visoravni mora da usvoji ovu tehnologiju turbo punjenja, tako da kada se dizel motor koristi u području visoravni, njegova izlazna snaga, ekonomski indeks i indeks toplotnog opterećenja mogu se vratiti na nivo kalibracije izvorna istočna visoravan.područja male nadmorske visine. Nacionalni proizvođači dizelskih buldožera, poput Šangajske fabrike dizelskih motora, fabrike dizelskih motora Veifang, kompanije za dizel motore Chongking Cummins, uradili su puno posla i u osnovi zadovoljili potražnju na tržištu.
Tehnologija termičke ravnoteže
Kada se grade građevinske mašine u zapadnom području visokog pritiska, mora se rešiti problem hlađenja hidrauličkog sistema. Neophodno je rešiti ne samo problem povećanja toplotnog opterećenja izazvanog turbo punjenjem dizel motora, već i problem povećanja temperature izazvanog smanjenjem odvođenja toplote sistema za prenos toplote na velikoj nadmorskoj visini nego na maloj nadmorskoj visini. Faktori kao što su zapremina vazduha za hlađenje, intenzitet vazduha, razlika temperature okoline i kapacitet odvođenja toplote radijatora moraju se uzeti u obzir prilikom izračunavanja bilansa toplote. Upotreba tehnologije zaštite od peska Zbog jakog vetra i peska u zapadnom regionu, upotreba opšteg vazdušnog filtera lako će prouzrokovati začepljenje vazdušnog filtera ili neadekvatnu filtraciju i oštetiti delove i komponente dizel motora. Da bi rešili ovaj problem, proizvođači dizel motora obično koriste trostepeni ili četvorostepeni filter.
Konfiguracija zaštitne opreme i opreme za samo-spasavanje
Zbog neprijatnosti saobraćaja na području zapadne visoravni, stanovništvo je malo. Zbog toga mašine moraju biti opremljene hidrauličnim vitlima kako bi se mogle vući kad padnu u peskovine ili močvare. U isto vreme, zbog velike temperaturne razlike i peščane oluje u zapadnom regionu, očekuje se da kabina poboljša svoja zaptivajuća svojstva i da bude opremljena hladnim, grejnim i klimatizacionim sistemom protiv ultraljubičastog stakla. Kabina mora biti opremljena potrebnim životnim prostorima i ormarima za odlaganje hrane i vode. Čak je rečeno da je opremljen globalnim sistemima za pozicioniranje i malom opremom za proizvodnju kiseonika.
Upotreba sistema za predgrevanje na niskim temperaturama
Da bi se poboljšale performanse mašina pri hladnom startu. Pored upotrebe baterija visokih performansi, koje ne zahtevaju održavanje, dve vrlo efikasne metode su upotreba sistema za hlađenje dizel motora ili tehnologije pregrevanja rezervoara za ulje. Ove dve tehnologije su posebno pogodne za hladna područja sa temperaturama hladnijim od – 35 ° C. Razvoj i upotreba buldožera sa nekoliko stepeni slobode Sa porastom urbane izgradnje i potrebom za izgradnjom zaštite od vode na poljoprivrednom zemljištu, razvoj i upotreba višestepenih buldožera treba postepeno poboljšavati.